12 December 2007

UMAfilmFest, Iasi






4 comments:

Anonymous said...

de ce numai iasi? :P nu fa discriminari! ;))
p.s. bine te-am gasit! >:D<

Anonymous said...

& imi place 1.. si eu aveam ceva tentative in ideea asta... da` ce sa-i faci... n-avem toti D 200, vorba aia :))

n3rv said...

:) Hai, k nu tine numai de D200. E destul de simplu. Iti trebuie doar un aparat foto kre sa aiba minime setari manuale. Ii dai pe macro, il tii nemiscat si ii lasi expunerea putin mai lunga. Poate iti trebuie sa fie si putin mai multa lumina, desi expunerea o sa compensesze. Incearca... si arata-mi.
O sa pun foto si de la Bucuresti si probabil de la atelierul de la Iasi, din vara, la care am lucrat. Dar mai intai cred k o sa fie un post cu Snow Addicts 2nd Round :P

Anonymous said...

nua bun bun bun :-> astept cu nerabdare si snow addicts round 2, dar mai ales UMA FilmFest Bucuresti \:D/