06 November 2007

Agata



9 comments:

Anonymous said...

three pictures....now three promised sentences???;)

n3rv said...

we agreed that i'll make a short movie about you. let's hear those three sentences :P i mean it :)

pseudocuvinte said...

Foarte nice Agata :) si imi place f mult granulatia. Cat despre scarile mele, sunt de la un bloc vechi din Bucuresti, unde am ajuns la un moment dat din intamplare :D

n3rv said...

:)) stiu :P. Granulatia e un "defect" al teleului. Nu are o diafragma impresionanta. Dar imi place cum a iesit. Despre Dna. Mateias, ar trebui sa mergi. Parca era un osuar acolo. Creeps :P

Anonymous said...

sure but first I'm waiting for rest photos;P before giving you a material that will involve you very deeply and you will have to start working with it;);)so..

Anonymous said...

wow... parca cineva a rupt-o din rai... speechless... poate par prea uimita... da` de 1 luna si ceva, de cand am facut "cunostinta" cu pozele lui Traina, nu inceteaza sa ma uimeasca... Respect! :)>-

Anonymous said...

*Traian ...scuze:">

n3rv said...

Mmmh... Multumesc :)

n3rv said...

it seems like you'll disappear from the first page with the next post coming. sorry :P