04 November 2007

butterfly on her back


4 comments:

Anonymous said...

fingers on her butterfly

n3rv said...

bey, a fost ca un fel de staza. nu prea intelegeam. sau mai mult, dupa. incerc si-acum sa-mi amintesc franturi din discutie. Iti dai seama cum eram dak nu-mi amintesc exact daca eu am facut poza cu degetul tau sau alexandra. Am cazut de comun acord k eu. Dar nu sunt sigur :)) Oricum, o mai las putin postata :P, poate o sa-i scot watermarkul ;)

Alexandra said...

las-o domne. discutia 'ceea despre degetul laurei in poza era purtata oricum dupa o sticla de vin (de partea mea), incercand sa ne aducem aminte o conversatie si o situatie cu mult coniac si bere.
concluzia: e bine ca e poza aia frumoasa... nu mai conteaza cine si ce. oricum suntem implicati toti in executarea ei. :))

n3rv said...

:*