10 November 2007

fanfara lui craciun







5 comments:

Alexandra said...

nu sunt prea "albe"? intreb si eu, ca sunt curioasa? :)

n3rv said...

Mey sunt. Imi place contrastul. La fel cum imi place granulatia de pe postul cu "Agata". Asha albe... iti plac? k nu am inteles.

Alexandra said...

mi-am dat seama ca e vorba de contrast :p

daca le vezi in formatul de blog,
sunt oki, dar daca le "faci" mari, mi se pare ca obosesc ochiul... din cauza luminozitatii.

imi plac pentru ca sunt "jucause" si ritmate. :)

Anonymous said...

imi place a 5-a poza. multe dintre celelalte poze imi dau impresia ca sunt dintr-un moment trecut; cu nostalgia aferenta. dar asta se intampla acum ...si e foarte vesela. imi transmite ideea de petrecere si ca bucurie a tipului si ca muzica(pt ca saxofoanele alea ii acopera pe tipii care canta la ele).......multumit de comment? merit o prajitura? :P

n3rv said...

he-he. prajitura, zici? pey hai sa vedem cum facem. thx de comment :P